Markkinointiliitto MARK järjesti Tampereella helmikuussa tilaisuuden, jossa käytiin läpi hyviä onnistuneita esimerkkejä markkinointikampanjoista. Tilaisuuden jälkeen yhdeksi keskustelun aiheeksi nousi se, miten koko henkilöstö saadaan mukaan markkinoimaan, ettei markkinoinnin vastuu olisi yksistään markkinointihenkilöillä vaan kaikilla. Miksi näin?
Mediamaailman pirstoutuminen jatkuu jo ainakin kolmatta vuosikymmentä. Kattavan mediamixin kokoaminen on vuosi vuodelta yhä työläämpää ja kalliimpaa. Tämän päivän hengessä organisaatioissa halutaan saada koko organisaatio mukaan markkinoimaan organisaatiota sekä tuotteita ja palveluja, koska tämä koetaan edulliseksi. Ilmaista se ei toki ole, meneehän siihen työaikaa, joka on myös huomioitava, mutta suhteellisen edullista kuitenkin.
Jotkut ovat virtuooseja tuottamaan hauskoja tviittejä, kuvaamaan hätkähdyttäviä hetkiä sekä kirjoittamaan upeita tekstejä. Miten saisi siis kaikki markkinoimaan? Jotkut organisaatiot ovat tarkkoja siitä, ketkä heillä saavat lausua tai julkaista ylipäätään mitään yrityksensä nimissä, miten silloin voisi toimia?
Silloin tarvitaan markkinointimuotoilua. Erilaisille rooleille luodaan omat tavat toimia, jotka sopivat heille ja ovat luontevia arjessa. Niin yksinkertaista se on.
Tehdään yhdessä suunnitelma teille markkinointimuotoilusta. Yhden päivän aikana saadaan valmiiksi ehdotus erilaisten työroolien ja markkinoinnin yhteensovittamisesta organisaationne arvojen mukaisesti. Kun suunnitelma viedään käytäntöön, työpajoja voidaan toteuttaa tarvittava määrä, jolloin ne ihmiset itse ovat mukana, joita tämä koskee. Yhdessä työpajapäivässä ehditään käsitellä viiden eri työroolin muotoilun käyttöönottoa.
Suunnittelu: Yhden suunnittelupäivän hinta on 1500 € + alv Pirkanmaalla sisältäen budjettinne mukaisen suunnitelman.
Käytäntöön vienti: Työpajapäivät 1500 € + alv/kpl Pirkanmaalla sisältää viiden työroolin muotoilun heidän kanssaan.
Soita 044 988 8964 ja sovitaan milloin aloitetaan.